Yanında olduğunu bilmek, orda sadece 1 metre, bir adım, bir saniye uzakta olduğunu bilmek sana mutluluk veriyor zaten bağımlılık da burda başlıyor. Çünkü tamamlanmıyor bu denklem bi türlü diğer tarafı eşitleyemiyorum acı veren de o zaten. Orda biliyorsun seviyorsun, istiyorsun ama yok işte yok anasını satayım yok! Sonra orda ajdar bile gelip şarkı söylese efkarlanırsın öle bir boktan illettir bu işte. Sonra o gider öle bakakalırsın arkasından tek başına tam orda onunla ayrıldığın noktada hayattaki seslerin, insanların, yaşamın anlamsız olduğu andır o. Kimse yoktur artık senin için yalnızsındır onun senin olmadığını biliyorsun ya istersen bütün sülale gelsin tüm dostların yanında olsun yalnızsındır. Sonra saatler, günler geçmeye başlar her geçen gün efkarını azaltmaya başlarsın, onu unuttuğunu söylersin başkasına bakmak istersin ama olmaz çünkü her defasında onun gülüşünün sesini duyar gibi olup kafanı çevirdiğindeki hayal kırıklığı sana hatırlatır gerçeği, kalbinin sana ne söylediğini. Ama yine de günden güne azalır bu acı her gün ince ince kanatır seni ama her geçen gün biraz daha az. Onu arar gözlerin ama görmemek için de dua edersin bi yandan da böyle bi iki ucu boklu deynek. Ama tam görmemeyi kabullenmeye başladığında yine o çıkar sana bir "naber?" der ve bu lanet döngü yeniden başlar ve sonunda o yine gider.
Cumartesi, Mayıs 05, 2012
Ve o yine gider..
Bilmiyorum kaç defa adını yazdım, kaç defa ismini söyledim birine, birilerine, kendime, tanrıya, bilmiyorum nası geldim bu hale inan bana gerçekten bilmiyorum. Normalde dinlemediğim şarkılar, sevmediğim şiirler, görmediğim filmler, anlamadığım cümleler hepsi bir anda anlam buldu her şey sen oldun bir anda. Neden? bunun cevabını hala bilmiyorum sanırım hiç bir zamanda öğrenemeyeceğim bazıları buna salaklık diyor, bazıları takıntı, bazıları geçici ama en yaygın kullanımına baktığımda buna genel bi kesim aşk, sevgi gibi tabilerle bunu güzelleştirmeye çalışıyorlar ama öle boktan bir şey ki bu sanki bağımlılık gibi, sanki bir hastalık gibi sen bırakmak istiyorsun, sana acı verdiğini biliyorsun ama inatla ona gidiyorsun gitmek istiyorsun.
Her defasında gitme diye bağırmak, haykırmak istersin kolundan tutup çekmek istersin ama yapamazsın o, yine gider ve o çığlıkları yine sadece sen duyarsın..
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)
