Cuma, Ağustos 03, 2012

Yüreğini Koy Ortaya!


        O 10sn lik görüntü için verilen emektir sevgi. Sevgi de eylem gerektirir. Yapım aşamasında emek verdiğim bir kareografi saygılar.

Acı.

That's all.

Çarşamba, Ağustos 01, 2012

Ortaya Karışık yazdık bişeyler be baba :)

            İnsan ne ister? Bir çok şeyi.. pardon herşeyi! Etrafınızda hergün, her dakika, her saniye bir şeyin peşinde onu elde etmek için çırpınan kendini harap eden insanları görmemek mümkün değil. Peki neden? Neden hep bir şeyin peşindeyiz? Neden elimizdekilerle yetinmiyoruz? Neden? Bu bazen "sistem bizi buna sürüklüyo abi!" şeklinde bazen "İnsanoğlu açgözlüdür hocam doyuramazsın" gibi kalıplaşmış söyleyenler ne anlama geldiğini de bilmediği sözcüklerden ibarettir. Belki bu daha dünyayı yeni keşfe çıkmış birinin aradığı cevapların en başındadır ama ne garipdir ki hiç cevaplanmaz yada cevaplanmak istenmez çünkü hiç düşünmemiştir ki. O sadece dışarı çıkınca gördüğü ortama uyum sağlamıştır. Buna en güzel örnek 1.sınıf sosyoloji dersinde hayatımda tanıdığım insanlara "gerçekten" bir şeyler öğretmek isteyen güzide insanlardan biri olan sosyoloji hocam Veysel Bozkurt'un anlattığı hikayedeki gibi; şimdi adını hatırlamadığım bi düşünür anlatmış bu hikayeyi ama önemli olan da adı değil zaten. Hikaye şöyle; bir mağarada yaşayan 3 kişi bu mağaraya prangalarla bağlıdır ve sırtları mağara çıkışına dönüktür. Hayatları boyunca gördükleri tek şey mağaranın dışından yansıyan ışıkla oluşan gölgeleridir ve dünyanın sadece ordan ibaret olduğunu düşünür bu akıl fukaraları sonra biri der ki ben dışarıyı merak ediyorum ve kırar zincirlerini. Bakar ki dışarda muhteşem bi dünya var ve can havliyle döner mağraya dışarda böyle bi dünya olduğunu burda durmamalarını anlatır ama diğer 2 adam bunu inkar eder ve dışarı çıkan adamı öldürürler. Sözün özü düşünmek neyi niçin yaptığımızı bilmek çok zor değil sadece bildiğimiz şeylerin gerçekliğinin değişebileceğini kabul etmek de asıl olan.

           Şimdi gelelim insan ne ister sorusuna benim naçizane düşüncem insan ne istediğini bilmez arkadaşım sevgili aziz nesin abimizin dediği gibi insanların %90'ı koyundur. Geri kalan %10 da zaten koyun olmaya zorlanıp yontulur. O nedenle bizim isteyebileceğimiz tek şey "mutluluk" dur. Mevcudiyetimizin yegane temeli budur senin anlıyacağın. Şu hayatta mutlu olmadıktan sonra ne skime yarar para ne skime yarar kariyer! O yüzden kendiniz için sadece mutluluk isteyin yukardaki babadan o anlar ;)