Ama her zaman kalbimin sol köşesi sana ait olacak KIZILIM! Seviyorum seni güzel kadın, güle güle git ve hep mutlu ol ..
Cumartesi, Temmuz 04, 2015
Veda!
Bugün bir dönemin, bir devrin sonu benim için artık. Belki de artık büyüdüğümün ilk işareti. Anılarla, sevinçlerle, hüzünlerle dolu tam 5 yıl olmuş seni tanıyalı benim canım kardeşim. Daha önce söyledim yine söyledim yine söylüyorum; insanın anasından doğmayan bir kardeşi olabileceğine senle inandım ben. Ama işte her güzel şeyin bir sonu var derler ya bizimki de öyle bir şey olacak sanırım. Belki yine görüşücez yine dertleşicez ama artık hiçbişey eskisi gibi olamayacak. Hayat yollarımızı ayıracak belki de.. bundan sonrası artık yarım kalmış ve daha yazılması gereken bir roman gibi sonunu kendimiz belirleyemeyeceğimiz belki de.
Ama her zaman kalbimin sol köşesi sana ait olacak KIZILIM! Seviyorum seni güzel kadın, güle güle git ve hep mutlu ol ..
Ama her zaman kalbimin sol köşesi sana ait olacak KIZILIM! Seviyorum seni güzel kadın, güle güle git ve hep mutlu ol ..
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder