Cuma, Şubat 01, 2013

Bu Dünya'da Güzel Insanlar da Var


           Üstad güzel yazmış, bunu yol üzerindeyken okuyunca da etkisi başka oluyor tabi. Ama aşka inanmayanlar onu hissetmeyenlerdir. Uzanamadığı ciğere mundar demek gibi bir şey sanırım. Herkese de nasip olmuyor da zaten.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder