Hadi Canım!
Öylesine hayat üstüne..
Cuma, Şubat 01, 2013
Bu Dünya'da Güzel Insanlar da Var
Üstad güzel yazmış, bunu yol üzerindeyken okuyunca da etkisi başka oluyor tabi. Ama aşka inanmayanlar onu hissetmeyenlerdir. Uzanamadığı ciğere mundar demek gibi bir şey sanırım. Herkese de nasip olmuyor da zaten.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Sonraki Kayıt
Önceki Kayıt
Ana Sayfa
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder